استقلالی ها سفت و سخت دنبالم بودند ؛ به خاطر پرسپولیس به استقلال نرفتم
این وبلاگ به وبسایت atamalekonline.ir انتقال یافت
استقلالی ها سفت و سخت دنبالم بودند ؛ به خاطر پرسپولیس به استقلال نرفتم
نوشته شده توسط محمد علی کریمی در ساعت 23:48

ورزشي؛ امیرحسین فشنگچی درباره عقد قراردادش با ملوان اظهار داشت: «جدایی من از پرسپولیس قطعی شده بود و دوست داشتم در یک تیم ریشه دار بازی کنم. کمی دیر تصمیم گرفتم اما به هرحال صلاحم در این بود به ملوان بیایم. ملوان تیمی ریشه دار و قدیمی در فوتبال ما است. بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم بتوانم روزهای خوبم را در این تیم تکرار کنم.»


وی درباره پیشنهاد استقلال تاکید کرد: «استقلالی ها سفت و سخت دنبالم بودند اما هر چه فکر کردم نتوانستم با خودم کنار بیایم که به استقلال بروم. من از بچگی پرسپولیسی بودم و نمی توانستم پیراهن استقلال را بر تن کنم.»


مدافع پیشین پرسپولیس درباره دوران حضورش در این تیم و ناملایمتی هایی که در حقش شد، خاطرنشان کرد: «من دوست ندارم درباره تیمی که دوستش دارم اظهارنظری کنم اما متاسفانه فردی مثل شیرینی که زمامدار بسیاری از امور پرسپولیس شده هیچ چیز از فوتبال سر در نمی آورد. او وقتی با بازیکنان صحبت می کند، به او مثل یک ملک نگاه می کند که قرار است معامله اش کند. من درباره او همه چیز را به رویانیان گفته ام و امیدوارم سردار به حرف هایم توجه کند. او طرز برخورد با هیچکس را در فوتبال بلد نیست. با این حال شیرینی اهمیتی ندارد و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.»


فشنگچی در پایان درباره آینده ملوان افزود: «تیم خوبی داریم. استخوان بندی سال گذشته تیم حفظ شده و چند بازیکن خوب هم اضافه شده اند. مربی بسیار خوبی هم بالای سر تیم است و باید در این فصل در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. به سهمیه آسیایی هم چشم داریم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ورزشی، ،
:: برچسب‌ها: امیرحسین فشنگچی, سعید شیرینی, پرسپولیس , نقل و انتقال, جدید, استقلال ,